keskiviikko 15. heinäkuuta 2015

Blogille uusi nimi? (kilpailu)

Niinkuin monet varmasti muistavat, Iita on ollut myynnissä nyt pari kuukautta. Olemme löytäneet sille kaksi eri ihmistä, jotka olisivat molemmat halukkaita ostamaan tamman. Enää pitää vain ratkaista, kumpi heistä on Iitan tuleva omistaja.. Molemmat kodit vaikuttavat todella kivoille. 

Olen pohtinut paljon sitä tyhjyyttä mikä elämään tulee jäämään Iitan lähdettyä. Mitä ihmettä minä teen kaikki päivät?.. En halua aloittaa mitään uutta harrastusta joten aion jatkaa hevosten parissa. Tosin en halua ratsastustunneillekkaan oikein, koska mielestäni nykyään on vaikea löytää hinta-laatusuhteeltaan hyvää ratsastuskoulua. Useimmissa paikoissa peritään hirveät hinnat opetuksesta, jollaista minä olen saanut koko lapsuuteni ajan 10 euron hintaan.. Eli opet on ihan ookoo, tietävät juttuja, mutta eivät tarpeeksi. 

Olen päättänyt etsiä siis vaikka vuokrahevosta, jota voisin käydä ratsastamassa pari kertaa viikkoon. Heti jätettyäni ilmoituksen facebookkiin, minulle soitettiin eräästä pienestä, jykevästä tupsujalkaponista. Ensin ajattelin että enhän minä voi ratsastaa, tai edes osaa ratsastaa, niin pienellä ponilla (n. 137 cm) - mutta kiinnostaisi kovasti kyllä käydä kokeilemassa millainen tapaus siellä on vastassa. Siitä ponista en halua paljastaa vielä sen enempää..

Jokatapauksessa, palataampas tuohon itse otsikkoon. Kun Iita lähtee uuteen kotiinsa, blogissakaan ei enää Iitasta kamalasti turista - en pysty kirjoittamaan Iitasta varmastikkaan paljoa sen jälkeen kun siitä joudun luopumaan. Pitäisi siis keksiä blogille uusi, kiva ja erikoinen nimi. Sille, joka keksii kivoimman nimen, lupaan tehdä kunnon ulkoasurempan! Eli bannerit, koodaukset, taustat jne. Kaiken periaatteessa uusiksi. Tietty jos ei halua kaikkea uusiksi, voi saada vaikka vaan bannerin tai jotain! :) Eikun vaan kommenttikenttään tulemaan ehdotuksia - ja blogi tulee kertomaan tulevaisuudessakin vain heppajutuista.


3 kommenttia:

  1. vaikea vielä ehdottaa vielä, kun ei tulevaisuuden blogin sisällöstä tai painotuksesta tiedä mitään! :D mä taidan odotella vähän aikaa, että saadaan vähän haisua mitä tulee tapahtuu ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sen verran tiedän, että vuokrahevonen minulla tulee olemaan, ja blogin sisältö on vain hevosiin painottuva. En kuitenkaan halua mitään samanlaista kuin Elli & Nayrobi, eli ponin nimellä tuskin on siis käyttöä.. :) Mutta toki tässä on aikaa ehdotella, blogi saattaa jäädä tauolle nyt siksi aikaa kunnes olen kokeillut erilaisia heppoja ja löytänyt jonkun kivan.

      Poista
  2. Vuokrien valloittama
    En omista blogia

    VastaaPoista

Huom! Kommentit julkaistaan vasta hyväksymisen jälkeen.

Jos tahdot lähettää negatiivisen kommentin, perustelethan mielipiteesi hyvin, ja kerrot miten voisimme parantaa. Jokainen tekee virheitä, myös minä. En julkaise kommentteja joita ei ole perusteltu / jotka ovat ilkeitä.